Bij Tandartspraktijk Voordijkshoorn wordt tandheelkunde op een hoog niveau nagestreefd. Om u meer inzicht te geven in onze werkwijze, willen wij u verzoeken onderstaande tekst aandachtig door te lezen. Ook patiënten die reeds bij ons onder behandeling zijn, kunnen hierin nuttige informatie vinden.
Afspraken maken
Er kunnen geen rechten worden ontleend aan het niet ontvangen van herinneringskaartjes of herinneringsmails m.b.t afspraken. De aan de balie of via de telefoon gemaakte afspraak is bindend.
Betreft pijnklachten/spoedgevallen:
- Wanneer u ’s morgens voor 10:00 uur belt, proberen wij u dezelfde dag nog te helpen. Udient zich dan wel te conformeren aan het aan u aangeboden tijdstip van behandeling. Wijkunnen bij pijnklachten geen rekening houden met uw voorkeuren wat betreft werk/school.
- Belt u later op de dag dan kan het zijn dat wij u niet meer op dezelfde dag kunnen helpen.
- Voor spoedgevallen buiten onze openingstijden kunt u contact opnemen met de Spoedgevallendienst Delft en omstreken. Telefoon: 015 2134040.
Afspraken annuleren of verzetten
Wijziging in persoonlijke gegevens
Wachttijden
Kosten en declaraties
Declaraties worden digitaal aan u verstrekt. Ontvangt u de declaratie toch liever over de post dan kunt u dit doorgeven aan de balie. Werkstukken met techniekkosten boven de 50 euro (kronen, bruggen, protheses, etc.) dienen voor plaatsing van het werkstuk grotendeels betaald te zijn, u krijgt hiervoor een aanbetaling mee. Na plaatsing ontvangt u een restnota.
Heeft u vragen over vergoedingen, dan kunt u zich wenden tot uw eigen zorgverzekeraar.
Onbetaald gebleven declaraties worden overgedragen aan een incassobureau. Dit brengt voor u extra kosten met zich mee. Indien wij moeten overgaan tot het incasseren van de uitstaande vordering(en) m.b.v. een incassobureau zal automatisch de behandelovereenkomst van onze kant komen te vervallen.
Overige
Het is niet toegestaan foto, film of geluidopnames te maken in de praktijk i.v.m. de privacy van andere patiënten en/of medewerkers. Tevens verzoeken wij u om tijdens de behandeling uw telefoon niet te gebruiken.
Uiteraard is het niet toegestaan om te roken in de praktijk. Ook het meebrengen van huisdieren is niet toegestaan, met uitzondering van hulphonden.
Wij doen ons uiterste best om u naar tevredenheid te behandelen. Heeft u toch een klacht, laat het ons dan weten. Wij zullen onze uiterste best doen om de klacht samen met u op te lossen.
Ten slotte, wij zijn erg blij met suggesties, ideeën, op – en/of aanmerkingen naar aanleiding van een behandeling of andere zaken.